joi, iunie 04, 2009

nu sunt o curva!

vedeti ce faceti din mine? imi spune un om bun o gluma... si eu reactionez ca un cioban.

nimic nu ma doare mai tare, nimic nu ma raneste asa... ca vorbele voastre pacatoase!

chiar daca sunteti atat de neinsemnati in lumea mea... vorbele vostre ma murdaresc si imi intuneca iubirea. ma acuzati de infidelitate, dar a iubi nu este sinonim cu a fute decat in lumea voastra de organe putrede! si va urasc atunci cand imi intunecati iubirea cu trupurile voastre pline de noroi si putoare!

trupurile voastre... va dau sens si inteles. va inchinati lor, le hraniti cu aur si lumina... le hraniti cu dovezi de dragoste... si apoi eliminati totul intr-un vas de toaleta!
dormiti putin, ca sa va impliniti poftele scarbavnice, in loc sa visati si sa traiti in spirit!

sunteti asa de marunti, dragilor! sunteti praf. intelegi putin si judecati mult. cititi putin si vorbiti exagerat. nu stiti sa scrieti, dar stiti sa acuzati. nu vedeti barna din ochiul vostru, in timp ce ghiciti paie in ochii inlacrimati ai altora.

o sa va propun ceva corect: judecati-va pe voi insiva! fiti calaii vostri si incercati sa depistati propriile greseli:

judeca-ti femeia, care te barfeste ca esti impotent!

judeca-ti mama, care te-a facut din aviditate de contact sexual si pe care Decretul a impiedicat-o sa te avorteze!

judeca-ti fiica, pe care ai nascut-o, si care pana la 16 ani a avut 20 de amanti!

sau si mai bine... judeca-te pe tine! tu, individul care stii ce-i iubirea.
cel care plateste prostituate.
cea care se intalneste in fiecare zi cu alt barbat, pentru a "experimenta" amorul.
tu, care te-ai casatorit ca sa traiesti in huzur.
care ti-ai inselat de zeci de ori partenerul si apoi ai plans cand te-a parasit.
tu, care minti si te ascunzi de marea ta iubire.
tu, care zambesti numai in fata unui portofel.
individul care nu discrimineaza pe nimeni, alege orice cand e vorba de sex.
tu, care imi propui partide de sex salbatic stiind ca sunt maritata, dar imi spui curva (de ciuda refuzului brutal) pentru ca scriu despre dragostea mea pentru prieteni.
un individ care ma priveste de sus pentru ca am par roz si lui nu-i e rusine sa iasa pe strada cu dintii cariati si negri.
tu, ocupat cu rezolvarea problemelor mele sentimentale, in timp ce viata ta e in abis.
tu, cea care se culca cu fiecare tip care-i plateste o cafea, dar spera sa o ia cineva de nevasta...

tu... de ce ma judeci pe mine, ingratule?

11 comentarii:

  1. Tot respectul! Ai spus exact ce trebuia si trebuie spus!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te judeca pentru ca indraznesti sa visezi in vazul lumii. Pentru ca Indraznesti sa spui ca iubesti si pentru ca indraznesti sa fii sincera.
    Nu mai asculta tu de toti taranii. Tu ai grija de tine draga mea si ramai asa cum esti, caci doar cu oameni ca tine o sa ajunga si Romania asta undeva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Unii, indiferent de sex, ne nastem cu coaie. Ata ne face incomozi in ochii altora. Care deobicei ne urasc ...extrovertismul(ca sama cac pe jucarii, lingvistic vb.). Exista si introvertiti adevarati, insa pentru marea majoritate e o scuza comoda pentru a fi fatarnici.Oaia nu uraste lupul. Ii uraste doar curajul. Cind nu ai curajsa infrunti pe cineva fatis...o faci pe la spate.Si in timp ce faci asta, te scuzi acuzindu-i curajul. De ce intotdeauna sufletele mici se simt amenintate de proximitatea sufletelor mari...? E cumplita gelozia celor a caror viata nu are nimic altceva de zis decit mici marsavii...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai spus totul asa cum e.
    Cred ca incep si eu sa nu mai sper ca unii,adica majoritatea,pot sa se schimbe in vreun mod. Or sa ramana un perfect exemplu al prostiei si penibilitatii.
    plus ca te judeca fara sa-ti stie macar motivele.
    oameni de cacao.

    RăspundețiȘtergere
  5. @LaMargineaNoptii: nu ne nastem bre cu coaie, le capatam pe parcurs :D

    @Boolina: uite, eu acum ma apuc sa iti rezolv tie viata ta sentimentala...te-ar afecta cu ceva?Mama, cainii latra, ursu trece :) Am invatat ca idiotii merita ignorati si atat, ba eu mi-as dori ca intr-o zi sa se faca o mare rezervatie naturala unde sa-i bagam pe toti :)

    Tu traieste...cine te iubeste te iubeste pt ceea ce esti, iar cine are incredere in tine are pt ca meriti si ii arati asta, zic eu....per total, cine te merita, nu va fi influentat de barfe si nu va intelege cine stie ce porcarii din actiunile tale, asa ca n-are rost sa te superi atat de tare pe barfitori...cine pune botul, se frige, pica in aceeasi oala cu barfitorul...
    Intotdeauna mi-au placut parerile si declaratiile oficiale....defect profesional

    SI omu ala bun nu s-o suparat...ii plac ciobanii :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mr_Orl...coaiele morale sint unul din putine cadouri pe care le primim la nastere. Unii le primesc, altii nu. Iar asta se vede pe parcurs. Ca de exemplu la fata asta. Nu e neaparat un lucru rau, dar uite ca fata asta s-a ales cu neplaceri din cauza lor. Sa zicem ca sint un beneficiu indirect si total personal, insa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce iti place tie sa tragi oameni la raspundere ...


    Draga mea, vezi-ti de viata ta perfecta, te rog! Vrei atentie pe internet pentru ca te-ai plictisit de cea din viata reala, si te deranjeaza ca cineva te-a facut curva!

    Tu nu esti diferita de cei care i-ai acuzat mai devreme (aia ingratii). Tu doar nu faci asa pe fata. Tu nu iti inseli prietenul pentru ca nu vrei sa fi facuta curva/de ras, dar ai vrea sa-l inseli. Tu crezi ca stii ce e aia dragoste dar daca o singura data calca stramb prietenul, l-ai uitat complet. As vrea sa te vad pe tine plecand de acasa pentru ca fiinta iubita nu ii mai pasa de tine.
    Oamenii ca tine care se mint ca stiu sa valoreze viata imi fac scarba de propria-mi specie

    RăspundețiȘtergere
  8. culmea e ca eu chiar imi vad de propria viata (ma deranjeaza tocmai asta, ca nu isi vede fiecare de a lui)... si nu trag oamenii la raspundere decat atunci cand gluma merge prea departe, ca si in cazul asta.
    si chiar si acum, n-am dat nume, fiecare s-a simtit daca a fost nevoie.pare-mi-se ca te-ai regasit printre descrieri, oricine esti, incat te-a jignit asa!
    si asta cu prietenul care calca stramb... e desigur o vaga presupunere si lipsa de informatii, ca deh, radio shantz nu e chiar cnn, nu e stiinta pura, if you know what i mean ;)
    in rest, vorba unui om... va declar dragoste eterna, dragele mele, romantic... lumanari si cina compusa din coliva! ;) hai pa!

    RăspundețiȘtergere
  9. si da... dreptate ai... poate nu sunt diferita cu nimic fata de cei despre care am vorbit... poate sunt la fel de lipsita de sens ca fiecare pamantean...
    poate gresesc pentru ca scriu, pentru ca va ofer voua motive sa interpretati si sa analizati totul... sau poate e bine pentru ca va dau ocazia sa va utilizati neuronii si in alte scopuri decat a decide care pereche de pantofi e mai frumoasa.
    ma simt onorata, pe de alta parte, pentru ca va provoc sentimente asa puternice, repulsii atat de profunde... chiar daca asta aduce ca efect secundar atentia voastra (nu, chiar nu mi-o doresc, nici pe net, nici in realitate).
    prefer sa traiesc linistita, departe de parerile rautacioase si departe de opinii nefondate... multumesc de intelegere.

    RăspundețiȘtergere
  10. ...of, bine ar fi daca totul ar fi asa de simplu, sau macar asa de unilateral ca si realitate ca in ultimele trei posturi de mai sus...

    RăspundețiȘtergere
  11. Priveste-ti bine cartile, om minunat, in jocul asta nu ai a doua sansa dar nici a doua plata...citeodata in viata trebuie sa faci ce trebuie, nu numai ce vrei...oricit doare...

    RăspundețiȘtergere