sâmbătă, iulie 04, 2009

va scriu pentru ca nu mai scriu

un alt post in care imi anunt absenta. va scriu ca sa stiti ca nu mai scriu... si de ce nu o fac.
zilele acestea ma coplesesc. nu numai ca nu pot scrie, dar nu ma pot apropia deloc de calculator si nu pot face nimic. incerc, mai presus de puterile mele, sa-mi umplu viata cu activitati ca sa nu innebunesc de-a binelea.
se darama totul si eu sunt singura si mi-e greu sa raman in picioare printre ruine. un singur dumnezeu cunosc si numai in fata lui ma pun in genunchi!
revin. poate...

3 comentarii:

  1. hm...credeam ca iti place sa fii cum NU sint altii. cel mai usor lucru e sa mergi in sensul curentului...

    RăspundețiȘtergere
  2. :( nu fii tristă, ştii că nu eşti singură...

    îmi pare rău să te găsesc aşa, ai grijă de tine

    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt alaturi de tine.
    as vrea sa-ti poti pune crucea grea pe umerii mei.
    stii cu ce inchei mesajul.

    RăspundețiȘtergere