miercuri, noiembrie 18, 2009

fericirea aia din lucruri mici


eu astazi am facut o lista cu niste lucruri mici care ma fac fericita. pentru ca... m-am descoperit zambind in somn si mi-am dat seama ca mi-esti tare drag. mult mai drag decat as putea sa recunosc, pentru ca:
- tu te-ai bucurat. si crezi c-a meritat sa vii la cluju` asta.
- ti-am pus un nickname potrivit, dar asta te face cu atat mai frumos in inima mea.
- ai ochi de smarald.
- ai tinut minte melodia cu luna.
- ai baut vin, pentru o aniversare secreta.
- nu te-ai suparat pe mine cand, luata de val, te-am sarutat ca-ntr-un viol.
- si am dansat... asa frumos. asa incet. numai noi.
- si ai cantat. mi-ai dat motive multe multe sa te mai iubesc o zi in plus.
- ai povestit cu oamenii mei, ai fost om de-al meu.
- ai dormit cu mine in patul meu, pe care l-am facut subit dublu.
- mi-ai dat haina ta cand mi-a fost frig, m-ai lasat sa dorm pe pieptul tau cand am fost obosita.
- m-ai mintit ca o sa fugim in lume. ah, minciunile tale sunt asa de inspaimanator de reale!
- ti-a placut sa ma ajuti sa muncesc. mie mi-a placut sa muncesc cu tine.
- adevarat, as vrea sa ma trezesc in fiecare dimineata asa, langa tine.

"I breathe the scent of your hair

(Your emerald eyes are closed)

There's still some music in the air

(Feels like time no more flows)...

We sit, you're in my arms

(Watching the first daylight gleam)

You say "I like your warmth"

(A voice just in a dream)..."

4 comentarii:

  1. chestie weird.
    de fiecare data cand aduci aminte de vreo melodie pe blog,in aceeasi zi,dj shuffle o sa mi-o puna.;))
    >:D<>:D< miss you hamsterule.
    ai grija.
    love.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos. Dealtfel, cred că sunt un romantic incurabil. Îmi dau seama de acest lucru doar arareori...

    Numai bine, ție și acelui cineva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a dat fiori postarea.
    Imi place sa realizez ca sunt oameni deosebiti, care pot TRAI atingerile. Multumesc ca-mi amintesti de nimicuri atat de importante. Foarte greu tin minte sa apreciez....

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a dat fiori postarea.
    Imi place sa realizez ca sunt oameni care pot TRAI atingerile.
    Multumesc ca-mi amintesti de nimicuri atat de importante.
    Mi-e greu sa-mi amintesc ca totul sta-n detalii si uit sa le apreciez...

    RăspundețiȘtergere