joi, aprilie 23, 2009

alta leapsa... taste my music!

mi-a "transferat" scumpa mea ioana o leapsa, demult. pentru ca abia acum am timp sa scriu, ma conformez. e simplu si placut. faci o lista cu melodiile pe care le asculti des in ultima vreme. cam asa:
1.emilie autumn - marry me
2.ashaena - blajinii
3.haggard - la terra santa
4.disturbed - i`m alive
5.florin chilian - chiar daca
6.joaquin phoenix and reese witherspoon - time`s a wastin
7.nightwish - sleeping sun
8.korn - liar
9.iio - is it love
10.guano apes - you cant stop me
11.katie melua - the closest thing to crazy
12.dark lunacy - dolls
13.damien rice - nine crimes
14.xandria - kill the sun
15.flowing tears - razorbliss
16.the dresden dolls - missed me

cineva sa ma opreasca! :)) as avea de scris inca o gramada... dar hai sa zicem ca astea is in top momentan si cu astea mi-am innebunit colegii de apartament si prietenii ascultandu-le zile la rand. ordinea nu e foarte exacta, frecventa cu care imi bubuie in boxe nu e reflectata intocmai de top. oricum, ar fi imposibil sa tin statistici clare in legatura cu asta. poate mai completez pe parcurs... pana atunci... enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu