marți, octombrie 13, 2009

alte statistici, doar asa

parti bune:
- am o nuanta superba la par. definitiva, as zice
- a inceput scoala si m-am intalnit cu colegi dragi
- am iesit in 30+, ne-am distrat, am baut si alte alea.
- mi-am cumparat niste cizme. pe langa cele 34875843763 de perechi de pantofi si sandale.
- m-am mutat la camin. culmea, dar imi place. si colegele de camera sunt de la mega in sus.
- am un iubit. si o sa ne fie bine impreuna. e frumos, mi-a dat flori si suntem prieteni buni.
- o sa am un party stas de ziua mea. detalii si invitatii in curand, pe blog.
- dorm intr-un pat supraetajat, la "etaj". i like it on top.
- sunt mai frumoasa. zic asta perfect obiectiv. :))


parti rele:
- aci la camin, desi e ok, imi provoaca mereu o senzatie de filme cu puscariasi.
- cand am iesit in 30+, am baut un pic prea mult. numa un pic mai mult.
- nu aveam loc in camera pt pc, asa ca am un laptop acum. e mai prost decat telefonul meu, ca performante. dar e acceptabil pt mess si blog.
- mi-am dat jos verigheta de pe mana. poate era timpul, dar ma simt ciudat fara ea.
- se pare ca m-am ingrasat cam mult. oamenii ma lauda, imi sta bine, dar... am nevoie de alte haine.

Un comentariu:

  1. wow,lots of new things.
    abia astept sa te vad dudette:D
    pana atunci distreaza-te cu noul iubit[despre care mie nu mi-ai zis:-w]

    te iubesc.

    RăspundețiȘtergere