marți, februarie 17, 2009

blue times!

am fost bruneta ani de-a lungul, neagra ca taciunele.

Image and video hosting by TinyPic

apoi...

am testat toate nuantele de saten.

Image and video hosting by TinyPic

am fost portocalie (involuntar).

 Image and video hosting by TinyPic

roz magenta.

Image and video hosting by TinyPic

si un blond frumos, auriu.

 Image and video hosting by TinyPic

galbena ca un pui.

Image and video hosting by TinyPic

si argintie-movulie.

Image and video hosting by TinyPic

acum... dupa lupte seculare (vorba poetului :P) am devenit in sfarsit ceea ce urmaream sa devin de prin primii ani de viata: o fata cu par albastru. da, da, ati citit bine... albastru. e recent si inca nu am aflat reactiile poporului... dar scriu pe aici pentru ca vreau de fapt sa ma laud! i`m blueeeeeeeeeeeeeeeeee! 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

6 comentarii:

  1. ok...if u want to... be blue! U`re special! But hope u don`t feel blue too. pupz

    RăspundețiȘtergere
  2. nice...in orice caz, better than blonde...;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta schimbare de alungul anilor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta schimbare de alungul anilor :)

    Go go blue !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Blue rulz:X:X:X

    p.s. Fa-te bine repede!:D:D
    >:D<>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce este enervant la albastru este ca de multe ori are o tenta verzulie din cauza parului decolorat blond... Inca mai sunt albastra si mi se pare destul de greu de intretinut culoarea.

    RăspundețiȘtergere