vineri, mai 01, 2009

leapsa enshpemii

desi nu sunt in the mood pentru jocuri, am acceptat o leapsa care pare misto. oricum ma mai distrage...
1)Ia cartea cea mai aproape de tine,deschide la pagina 18, si găseşte rândul 4:
"...liberi, mai plini de vise si de sperante, de efervescenta spirituala. insetata de..."
2) Intide-ti braţul stâng pe spate cât de mult poţi. Ce atingi?
nimic.
3) Care a fost ultima emisiune pe care ai văzut-o la TV?
hmmm... nu-mi amintesc. cred ca la ceva desene m-am uitat ultima oara, acuma cateva luni
4) Fără să te uiţi la ceas, spune ce oră este?
18.20
5) Acum uită-te la ceas, ce oră e?
18.16
6) Când ai făcut ultimul pas afara? Ce făceai?
cand m-am trezit. am iesit pe terasa sa respir aer fain.
7) Înainte să incepi chestionarul acesta, ce ai făcut?
mancam iaurt
8) Ce porţi acum?
camasa de noapte din matase alba, si slapii lui cata
9) Ai visat noaptea trecută?
da. o gramada.
10) Când ai râs ultima dată?
azi dimineata la 3 cand am venit de la club cu monica.
11) Ce e pe pereţii camerei în care te afli?
pai... 3 intrerupatoare. atat.
12) Care e ultimul film pe care l-ai văzut?
autumn in new york
13) Dacă ai deveni multi-milionar peste noapte ce ai face banii?
as imparti prietenilor, ca sa poata trai toata viata fara sa faca altceva decat gaming. as incepe niste proiecte de cercetare. as face 3 copii. as invata sa motoresc cu ceva profesionisti. mi-as deschide un adapost de animale. si cam atat.
14) La ce te gândeşti acum?
la leapsa asta si la milioane de euro din intrebarea precedenta
15) Dacă ţi-ai putea pune o dorinţă, şi ştii că se va îndeplini care ar fi aceea?
e prea personala ca sa o scriu aci.
16) Imaginează-ţi că primul tău copil este o fată, cum ai vrea să o cheme?
Claudia
17) Imaginează-ţi că primul tău copil va fi un băiat, cum ai vrea să îl cheme?
il va numi norocosul tatic, daca e baiat. eu n-am preferinte.

2 comentarii: