vineri, august 07, 2009

dilema zilei:

am nevoie de niste pareri. chiar daca nu e un domeniu in care parerile altora sunt avizate, cer o mana de ajutor din partea unora care au fost deja ca mine (si eu n-am fost ca si ei inca).
ipoteza e urmatoarea: tu esti io (aia de s-a fript cu supa si acuma sufla in iaurt). tu tre sa nu stai singur/a, ca asa se cere. tu ai la dispozitie "oportunitatile" de mai jos. tu - adica io - ce vei alege? pricepi ipoteza? daca da, voteaza aci!


p.s. am o vaga senzatie ca m-am dilit. daca mai observa cineva asta, il rog frumos sa ma anunte si pe mine ca-i grav. macar sa pot cere ajutor de specialitate inainte sa devina nemaipomenit de rau :))

UPDATE: voi oamenii sunteti plini de haz. pe bune amu. voturile voastre ma... socheaza. interesanta perspectiva asta cu "raul pe care il cunosti deja"... sau sa fie doar faptul ca varianta e inadmisibila din principiu si tot ce tinde spre imposibil e mai interesant?!
pana la urma, un drag prieten, un lup curajos, e mereu alaturi de mine cand am nevoie de un ghid (si acum, in perioada asta, chiar am nevoie de o orientare). pentru asta ii multumesc aci, in public.
cat despre poll... o sa va luminez in scurt timp care e semnificatia si importanta lui. deocamdata mai exprimati-va parerea, fara rusine.
intre noi fie vorba, decizia mea in viata reala a fost deja luata si nah... merg pe principiul ca nu se poate dragoste cu forta (e viol, ca sa citez un mare om). mai multe detalii intr-un post viitor.

2 comentarii: