joi, august 06, 2009

`neata popor!

incep prin a cita un mare filosof: "i shall call him squishy and he shall be mine! he shall be my squishy!" (finding nemo).
e cea mai touching fraza pe care am auzit-o in ultima vreme si ma binedispune mereu cand imi amintesc despre asta. acesta e motivul pentru care incep proaspata mea viata cu un titlu aparent prostesc.
am sters vechiul blog din diferite considerente. irelevante, acum.
dar... cum n-am murit, singura varianta alternativa ce mi-a ramas disponibila e sa devin mai puternica. si sunt gata sa musc din nou din destin ca dintr-o nectarina zemoasa si parfumata. ca-s puternica!
mi-e greu sa scriu, imposibil. cartea mi-a ramas pe la pagina 152 de cateva luni bune. dar voi incerca... i`ll do my best.
voi, care ati mai zabovit p-aci, prin preajma mea, sunteti bineveniti sa ma cititi si apoi sa ma injurati, apreciati sau ignorati, dupa cum credeti de cuviinta.

Un comentariu:

  1. pofta buna la piersicute.. adica, u know.. viata! ma bucur ca nu ai renuntat la aceasta "activitate" care ti se potriveste de minune. :* ma intrebam cat mai rezisti fara sa scri, ei, se pare ca nu asa mult. ai multe fericiri mici si mari de povestit in cuvinte frumoase. can`t wait 2 see. >:D< moly

    RăspundețiȘtergere