marți, septembrie 08, 2009

ah... nu pot sa dorm

imi pare rau acum. gandurile nu ma lasa sa dorm. imi pare rau ca am fost asa de acida si ca am pus alte prioritati.
incerc sa dorm, sa ma odihnesc pentru maine, dar ma dor ochii de nesomn si ma invart in pat (mi-e draga dormeza asta, cat e ea de nasoala, pentru ca imi amintesc mereu de tine cum te intindeai obosit si asudat langa mine, imbratisandu-ma).
am vrut sa-ti scriu mesaj, dar cred ca e nepotrivit sa te deranjez la ora asta...

stii... sunt indragostita de tine. foarte rau.
si mai stii... sunt fericita cu adevarat pe langa tine. sunt fericita cand te vad, cand ma gandesc la rasul tau si cand imi scrii cate un rand de neuitare. esti minunat, pentru mine, din orice punct de vedere!
si vrei sa stii un secret? chiar daca incerc sa fiu asa de rece si incerc sa controlez ce simt, sa nu ma las luata de val, ma doare foarte tare cand fac ceva gresit sau cand te superi, sau cand nu ma intelegi.

as vrea sa fiu oaza ta, nu o problema in plus. vreau sa iti gasesti pace in dragostea mea, nu tulburare.

sper sa ma ierti pentru seara asta. si te astept azi pe la mine, sa imi spui cele 3 dorinte. si eu sa ti le indeplinesc. si maine sa vii iar cu 3 dorinte. si tot asa... pana iti indeplinesc toate dorintele pe care le poti gandi.

stiu ca poate suna un pic stupid, dar din lista de avantaje/dezavantaje referitoare la tine, nu pot gasi niciun dezavantaj. could that be bad?

Un comentariu: