miercuri, septembrie 23, 2009

niste statistici. nu stiu cu ce scop le scriu aci.

parti bune:
- ma simt mai bine. fizic.
- programul de lucru mi-a fost modificat, am o colega noua si draguta.
- am planuri realizabile de schimbare a locuintei actuale.
- m-am ingrasat si sunt secsi.
- mi-am reparat calcu intr-o noapte mai libera si e ca nou.
- am constatat, fara dubiu, ca prietenii mei sunt mega-extra-giga bestiali.
- citesc in fiecare zi o carte faina.
- am castigat un pariu cu moly. as fi vrut sa-l castige ea, dar se pare ca eu cunosc mai bine limitele muritorilor.

parti rele:
- am o nuanta dubioasa de blond in par.
- telefonul meu isi traieste ultimele clipe de glorie. e pe moarte.
- urmele gripei prin care am trecut se resimt. tusesc urat.
- nu stiu ce-o sa fac cu atata timp liber si o sa ma plictisesc.
- hamsterul meu sufera de psihoza.
- mi-e tare greu sa accept cu seninatate faptul ca iubirea mea e primejdios de aproape de prapastia efemerului. eu, care caut eternitatea in fiecare puls al amorului... pot intelege caracterul trecator al tuturor lucrurilor, dar niciodata trecerea dragilor mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu